[Talk-ro] Land cover import

Ciprian Talaba cipriantalaba at gmail.com
Mon Jan 11 14:22:16 GMT 2010

2010/1/11 Stefan UNGUREANU <stefan.ungureanu at mytrek.ro>

> strazi.

> ... si problema nu-i mica :)
>
> Cei care au scris pagina cu importul, au facut si o pagina unde lumea
> voteaza, pentru ca problema e similara (Huge delete of osm surveyors
> needed).
>
> Poate nu e o idee rea sa procedam la fel, adica o pagina de votare.
>
> Stefan.

Propunerea mea mergea pe importul datelor CLC chiar cu dublarea (pentru
moment) a unor elemente (daca imi aduc aminte era vorba de ~5000 de
poligoane) si apoi prelucrarea manuala a acestora pentru a vedea daca aduc
informatii in plus (ma  gandesc de exemplu la cartiere marcate ca
landuse=residential) sau nu. 5 oameni cu cate 10 verificari pe zi inseamna
ca in 100 de zile (~3 luni) datele sunt curatate.

Sunt insa total de acord sa facem un wiki pentru a prezenta importul si
posibilele solutii, fiecare cu avantajele si dezavantajele sale. In acelasi
timp cred ca e bine sa facem o lista a celor care au adaugat/modificat acele
poligoane pentru a le putea cere parerea si eventual pentru a afla mai multe
despre precizia/sursa datelor (de exemplu daca o padure a fost trasata pe
baza imaginilor Yahoo cred ca putem considera ca precizia este mai mica
decat cea a datelor CLC).

--Ciprian