[Talk-ro] Land cover import

Ciprian Talaba cipriantalaba at gmail.com
Wed Jan 13 17:47:54 GMT 2010

2010/1/13 Stefan UNGUREANU <stefan.ungureanu at mytrek.ro>

> Salutare tuturor.
>
> Am produs o pagina de wiki pentru discutarea detaliilor legate de
> importul CLC, cu trei solutii posibile.
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Romania_CLC_Import
>
> Va rog comentati/criticati direct pe pagina.
>
> Imediat ce am putin timp, voi calcula si volumul de date ce ar trebui
> adaugat/sters/modificat prin aceste operatii pentru a avea o vedere de
> ansamblu mai buna, dar pana atunci discutia ramane deschisa oricum.
>
> Stefan.

Pe topicul precedent legat de CLC ai dat urmatoarele date:

Daca am calculat bine, acum sunt 5048 poligoane sau relatii de landcover
> create de 147 de useri, o parte fiind importuri.

Si tot acolo ai atasat o imagine care spunea ca importul CLC contine 312591
poligoane, deci de 60 de ori mai multe.

Pot adauga aceste date pe pagina wiki? (in sensul in care consideri ca sunt
inca actuale, sau cu marja de cateva procente)

--Ciprian