[Talk-ro] [Fwd: prezentare OSM la intalnirile RLUG]

Ciprian Talaba cipriantalaba at gmail.com
Thu Jan 14 11:10:00 GMT 2010

Salutare Eddy,

2010/1/14 Eddy Petrișor <eddy.petrisor at gmail.com>

> Salut,
>
> Cred că ar fi interesantă o prezentare. Eu aș fi interesat.
>
> Lista e în CC.

Ideea unei prezentari OSM in cadrul intalnirilor lunare RLUG a aparut acum
cateva zile pe Twitter cand eu si Ovidiu ne autopropuneam pentru un
lightning talk :). Ma bucur ca ai fi interesat sa sustii OSM si in acest caz
(asta daca am inteles bine :-) ) si cred ca in conditiile in care se doreste
o prezentare lunga slideshow-ul prezentat de Atiila la Targu Mures [1] poate
fi utilizat ca baza de plecare (in functie de timpul alocat se poate renunta
la unele parti).

Daca pot ajuta cu ceva de la distanta, sunt pe receptie.

Numai bine,
Ciprian

[1] http://osm.stilpu.org/utils/osm-prezentare-generala.odp (link-ul
original http://www.slideshare.net/mapperdude/osm-prezentare-general)