[Talk-ro] Rezultate mini-micro mapping party in mediul rural - dupa o idee a lui Francisc :)

Ciprian Talaba cipriantalaba at gmail.com
Fri Jul 16 11:20:54 BST 2010

Salutare,

Acum destula vreme se discuta despre ce am putea face sa facem o diferenta
in cadrul acestui proiect. Una din ideile lui Francisc a fost sa nu uitam
mediul rural, si iata ca nu l-am uitat. Eu si bicicleta mea (din aceasta
cauza vorbesc de un mini-micro mapping party) am facut o vizita peste
dealurile Covurluiului in Independenta, si rezultatul a vreo doua ore de
plimbare se vede pe harta: http://osm.org/go/0grO8njI--. Voi continua cu
maine cu Branistea http://osm.org/go/0grkiqw3-- si sper ca si cu alte
sate/comune din judet.

As face cu placere acelasi lucru prin jurul Brailei sau peste Dunare in
judetul Tulcea. Cineva interesat?

Numai bine,
Ciprian