[Talk-ro] Probleme harta OSM pe Garmin Mobile XT 5.00.40

Ciprian Talaba cipriantalaba at gmail.com
Thu Jul 29 12:44:35 BST 2010

Salutare,

2010/7/25 Razvan Preda <rap_raz la yahoo.com>

> Salutare,
>

> Cu ceva vreme in urma semnalam faptul ca nu puteam cauta adrese folosind
> GARMIN-ul. Astazi am cautat putin pe net si am gasit explicatia acestei
> probleme. Hartile generate cu Mkgmap au aceasta problema.
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Mkgmap#Installing (sectiunea Known
> issues).
>
> Acum stau sa ma intreb daca nu exista alternative.
>
> Razvan Preda

Din pacate eu nu stiu de alternative la Mkgmap, oamenii fac ce pot pe baza
reverse-engineering-ului, Garmin nefiind cea mai deschisa companie cand vine
vorba de formatul de harti utilizat (desi cred ca fac mai multi bani din
hardware decat din harti).

In alta ordine de idei, acum cateva saptamani am facut update la ultima
versiune Mkgmap de atunci (pana atunci am folosit r1188) si sunt curios daca
mai sunt probleme cu hartile generate. Ma poate ajuta cineva sa verific?

--Ciprian