[Talk-ro] Surse de date GPS

alex-map alea at email.ro
Fri Jul 30 09:40:27 BST 2010

Salut,

Zilele trecute am dat o privire pe zona de granita dintre Romania si
Ungaria si am fost placut surprins de cantitatea de trackuri GPS
existente in Ungaria, din pacate doar o mica parte din trackuri sunt
convertite in strazi.

Ce am putea face sa aducem si noi sa importam mai multe trackuri in
OSM?

Norc e practic mort ca surse de date, Francesco din Timisoara la fel,
au mai existat si alti contribuitori cu trackuri GPS care s-au cam dat
la fund.

Nu am putea face oarecum o reactivare a surselor vechi si eventual sa
incurajam contribuitorii noi sa contribuie cu noi trackuri GPS.

Poate cea mai usoara solutie ar fi ca fiecare de pe acasta lista sa ia
logarul GPS cat mai des cu ei iar rezultatele sa le importe in OSM.

Cele bune
Alex.