[Talk-ro] contururiorase

Sbarcea Gabriel sbarceag at yahoo.com
Mon Mar 1 10:13:52 GMT 2010

Multumesc pentru raspuns.
Asta am facut am exportat si am cautat in fisierul osm si nu am gasit nimic. Am cautat si in romania.osm. Singura explicatie ar fi ca nimeni nu a facut poligonul pentru Constanta.
Dar de ce apare cu gri la zoom mic? Orice este reprezentat pe pagina openstreetmap se bazeaza pe baza lor de date, asa ca ori nu se poate exporta tot in osm, ori Mapnic (spre exemplu, ca este default la vizualizare) folosesc alta metoda pentru a genera zonele gri pentru localitati.
Am atasat o captura cu zone gri pe care nu le gasesc in exporturile osm.
Pe mine ma intereseaza contururile localitatilor din Romania pentru o aplicatie si speram sa pot folosi datele osm. Vreau sa inteleg prpoblema de mai sus si o sa incerc sa contribui si eu cu cateva localitati pe care le mai am, dar exista sau nu?
Multumesc.