alex-map alea at email.ro
Thu Sep 2 13:45:43 BST 2010

Salut Mihai,

> 2. Ce apreciati (se apreciaza) in acest proiect : "track"-urile sau precizia lor ?

eu nu prea inteleg intrebarea dar incerc sa dau oarecu un raspuns.
Precizia este importanta mai ales cu cresterea acoperirii. Ce inseamna
precizie? pentru mine inseamna trackuri luate cu un pas cat mai mic,
trackurile luate de mine au un punct la fiecare secunda.

> 3. Sunt zone care nu sunt "acoperite" din multe puncte de verdere.Aici ma refer
> la o comparatie cu celelalte tari (nu prea departate de noi).

Da sunt zone cu acoperire slaba, zonele urbane mari si vestul tarii
sunt oarecum mai bine acoperite dar si acolo mai e mult de lucru.

> 4. In specificatia formatului *,gpx nu mentioneaza ca obligatoriu campul "time"
> (care oricum e de un format aparte). Nu prea inteleg la ce bun sa marchezi
> timpul, la incercarea de a obtine un "track" din care sa reiasa unde este de
> fapt o padure (de ex)!

Ne prezenta campului tim este o indicatie ca trackul respectiv nu este
produs pe teren cueste produs offline folosind diverse netode cum ar
fi www.bikemap.net. Daca ai trackuri GPS fara timp dar prelevate de pe
teren le poti convertii cu ajutorul www.gpsies.com astfel incat sa ai
si campul timp inclus.

> 5. Aplicatia de editare (cel putin la mine ) are momente de "slabiciune" (ramane
> agatat invartitorul....)

Poti folosi eventual editorul online de la OSM. pentru incepatori este
probabil mai bun

Fisierele GPX le poti incarca pe OSM mergand la http://www.openstreetmap.org/traces
> Upload a trace

se poate face face importul fisierelor secvential.

> 7. In "OpenMap.ro" anumite informatii (care stii cu siguranta sa exista in
> "Openstreetmap" ) nu apar la selectie.
> 8. Cum se pot  insera in "Openstreetmap" anumite "icoane" vizibile in
> "OpenMap.ro" "mai" obisnuite, gen piscina, vulcanizare, patinoar,sursa de apa
> potabila  benzinarie, etc

Aici te referi la POIs pentru a vedea cum sa faci tagingul te duci la
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features iar acolo o sa gasesti
modul corect de editare.

pentru informatii specifice iti stam la dispozitie oricand cu placere.

cele bune
Alex.

P.S Mihai a mai avut loc conferinta linux de la Arad?