[Talk-ro] Lipsa portiune drum

Cristian Draghici cristian.draghici at gmail.com
Fri Sep 10 13:29:56 BST 2010

Salut

Cu "u" in potlatch se vad elementele sterse.

In cazul de fata a fost sters un duplicat:

Way-ul de sub duplicat nu era complet si asa a ramas segmentul lipsa.
Cred ca poti conecta pur si simplu cele doua segmente pe baza imaginii
satelitare - din ce vad pe way-ul sters nu sunt detalii in plus.

Toate bune
--
Cristi