[Talk-ro] Transport în comun în București

Strainu strainu10 at gmail.com
Mon Sep 13 13:34:29 BST 2010

În data de 26 decembrie 2009, 15:08, Strainu <strainu10 la gmail.com> a scris:
> Salut,
>
> Nu știu exact cum e generat graful pentru transportul în comun de la
> openmap.ro, dar știu că e incomplet. Mă întebam dacă nu ar fi
> folositoare o hartă completă (din martie 2009, dar după anul nou sper
> să obțin o actualizare) în format svg [1]. Nu știu exact cum (dacă) se
> poate face trecerea la formatul de la osm, nici în ce măsură se
> potrivesc pe străzi, dar ar merita încercat, nu?
>
> [1] http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Harta_transportului_%C3%AEn_comun_Bucure%C5%9Fti.svg

De la Crăciun am obținut o altă hartă și am mai trecut de vreo 2 ori
peste ideea asta, dar tot nu mă prind cum s-ar putea face maparea fără
să apară erori. Probabil lipsa de cunoștințe GIS... Eu m-am gândit
initial că folosind 3-4 puncte pentru care se știu coordonatele ar
trebui să se poată face o legătură între cele 2 hărți, dar nu se
rezolvă problema erorilor.

Ar fi fost bun un progrămel gen Warper [2], dar nu cred că e
disponibil pentru așa ceva. E cineva interesat să încerce să mapeze
harta aia peste OSM programatic?

Mulțumesc,
   Strainu

[2] http://maps.nypl.org/warper/