[Talk-ro] pregatire import CLC

Stefan UNGUREANU stefan.ungureanu at mytrek.ro
Sat Sep 25 10:53:35 BST 2010

Mda. Chestia asta mi-a scapat; eu ma uitam pe lista principala la
landuse; oricum sunt si destul de multe cu natural=wood, asa ca oricum e
ceva de munca la ele.

Vroiam doas sa ma asigur ca totul e tag-uit corect inainte de orice
prelucrare majora ;)

Comana este intr-adevar rezervatie si nu e exploatata, dar as zice ca
intra tot la 'managed'.

Concluzia ar fi ca la noi totul e "landuse=forest;wood=...", nu ?

Stefan.