[Talk-ro] Coordonate și coduri poștale

Octavian Chelu tavy72 at gmail.com
Sat Sep 25 18:07:38 BST 2010

În data de Sîmbătă 25 Septembrie 2010 18:22:55 Strainu a scris:
> Azi n-aveam nimic mai bun de făcut decât să-l gugăluiesc pe Steve
> Coast și am dat de-un proiect de-al lui legat de codurile poștale [1].
> Între timp la englezi problema s-a rezolvat, la noi încă nu (baza de
> date cu adrese și coduri poștale se vinde [2], bănuiesc eu scump). Am
> observat totuși că pe situl poștei române există o hartă pentru
> fiecare oficiu poștal, ceea ce înseamnă că există cel puțin informații
> parțiale cu privire la relația coordonate->coduri poștale.
>
> Plecând de la asta, am câteva întrebări:
> 1. Există pe undeva pe net baza de date cu coduri poștale și
> [...]
Treaba cu codurile poștale este ceva mai complicată, codurile poștale nefiind
legate strict de coodronatele geografice. Astfel, pentru o stradă poți avea mai
multe coduri poștale în funcție de segment și de partea stângă sau dreată a
străzii. Spre exemplu dacă găsești codul poștal pentru „Str. X Nr. 1-9” acesta
estr valabil pentru numerele 1, 3, 5, 7 și 9, pentru numerele 2, 4, 6, etc.
este alt cod.