[Talk-ro] Coordonate și coduri poștale

Strainu strainu10 at gmail.com
Wed Sep 29 21:37:13 BST 2010

În data de 29 septembrie 2010, 16:25, Ioan Indreias
<indreias la gmail.com> a scris:
> excelent - eu sunt pentru.
>
> din cate inteleg se vor lua POI-urile de "sate" si, pe baza codului
> SIRUTA, se va adauga codul postal  -corect?
>
> Nini

Cam asta e ideea, da. De aici încep problemele :)

M-am jucat puțin cu datele și avem:

- 13675 de intrări de tip "node" cu siruta:code completat în OSM
- 13947 localități cu cod poștal în SIRUTA
- 13654 coduri poștale distincte în SIRUTA

Asta înseamnă că nu avem toate localitățile în OSM și că unele
localități au același cod poștal. Al doilea fapt ascunde însă unele
probleme. De exemplu codul 547611 apare în SIRUTA la localitățile Foi,
Seuca și Vidrasau, pe când la poștă apare ca fiind codul satului
Sausa, care în SIRUTA are 547610. Aș putea să scot manual localitățile
care par să aibă probleme, dar nu știu după ce sursă să mă iau la
introducerea manuală.

Strainu