[Talk-ro] Coordonate și coduri poștale

Cristian Draghici cristian.draghici at gmail.com
Thu Sep 30 22:06:01 BST 2010

Numele duplicate sunt legitime in cazul in care desemneaza entitati
diferite.
In exemplul de mai jos - satul Hartiesti (de tip 22) are ca entitate
superioara (siruta:code_sup) comuna cu acelasi nume (tip 3).

 *16659* 2       38  *3*  *HARTIESTI*                                0   3
 3       0 3            0  3  41244 (NULL)    1493 0
 16668 3    *16659* *22*  *HARTIESTI*                                1   3
 3       0 3       117395  3  41244 1005760   1494 0

Sunt multe cazuri de sate care au nume comun cu comuna din care fac parte.
In cazul tau probabil vrei sa filtrezi entry-urile SIRUTA de tip 3 (comune).
Din ce stiu eu, in OSM nu prea sunt comune ( comunele sunt limite
administrative - deci ar trebui desenate poligoanele care le delimiteaza si
nu exista surse pentru asa ceva -> satelitarul nu ajuta, GPS-ul nu ajuta).

Vezi ca SIRUTA este insotit, pe site-ul institutului de statistica, de o
legenda care explica cum e cu ierarhia tipurilor SIRUTA (i.e. judet -
municipalitate - comuna - sat, etc).

--
Cristi