[Talk-ro] Tile-uri cu trace-uri GPS

Alex Morega alex at grep.ro
Thu Jun 30 22:15:24 BST 2011

Salut,

M-am jucat zilele astea cu Mapnik, OpenLayers, și alte chestii simpatice, și mi-a venit o idee. Ce-ar fi dacă trace-urile GPS pe care le downloadează JOSM-ul ar veni sub formă de tile-uri gata rasterizate?

Pe scurt: am downloadat toate trace-urile dintr-o zonă, și anume Sibiu - 350k puncte, și am făcut din ele tile-uri pentru TMS. Rezultatul se poate vedea în preview[1] sau direct în JOSM:
 - se merge la preferințe, penultima foaie (WMS/TMS)
 - la "selected entries" se adaugă o intrare nouă
 - se alege tab-ul TMS, la nume se scrie ceva sugestiv, și la URL se trece "tms:http://maps.grep.ro/tiles/sibiu/{zoom}/{x}/{y}.png"
 - se iese de la preferințe; se dă zoom in pe Sibiu
 - din meniul "imagery" se alege noul layer

Ar trebui să rezulte ceva de genul ăsta[2].

E utilă jucăria? Aș putea să fac același lucru pentru București (unde mă doare pe mine) și în alte locuri.

N-am găsit prea multă documentație despre limitele API-ului de downloadat GPX-uri, și singura restricție de care m-am lovit e mărimea suprafaței selectate, dar e ok.

Ah, și codul e pe GitHub[3]. :)

Enjoy,
-- Alex

[1] http://maps.grep.ro/view.html