[Talk-ro] Harti OSM + copyright

Francisc TOTH yo6own at yahoo.com
Thu Sep 8 12:01:56 BST 2011

Buna ziua,

Am observat ca nu tratati cu seriozitate aspectul copyright-ului OSM, un aspect la care eram convins ca am ajuns la o intelegere amiabila clara, mai ales fiindca suntem de aceeasi parte a activitatilor de voluntariat.

Puteti renunta la folosirea hartii OSM sau sa implementati lucrurile pe care le-am convenit. (Din Copyright and License: "You are free to copy, distribute, transmit and adapt our maps and data, as long as you credit OpenStreetMap and its contributors")

Daca probabil considerati ca nu as fi un partener de dialog in calitate de contributor la OSM,  va rog sa aveti in vedere aspectul legal al problemei, in care as putea sa-mi apar drepturile de contributor individual cu date inserate in aprox. 80% din suprafata tarii, si ceilalti contributori ai datelor din Romania sa faca la fel.

Pentru lamuriri suplimentare lista noastra de discutii este talk-ro la openstreetmap.org

Sper ca aceasta problema  e generata doar de incarcarea cu activitate din aceasta perioada si ca in continuare vom putea avea o colaborare echitabila.

Toate cele bune,

Francisc Toth,
Brasov.