[OpenStreetMap Serbia] Ispravljanje mapa & android navigacija, mapiranje

Lazar Niketic lazica at gmail.com
Mon Dec 20 11:43:18 GMT 2010

Pozdrav,

Nabavio sam telefon s android sistemom.

Instalirao sam OsmAnd za navigaciju i pregled mape. Imate li neka iskustva
sa aplikacijama za mapiranje i kako ide ta cela procedura oko mapiranja?

Danas sam iz radoznalosti uključio navigaciju da me vrati do kuće, kao da ne
znam sam da dođem ;). Skontao sam da je na Autokomandi pravi lom što se tiče
kružnog toka. Uopšte nije obeleženo kao kružni tok već se gomila ulica seku.
Tu se navigacija skroz pogubila i htela da me vodi okolo-naokolo. Konkretno,
nije znala da iz pravca grada može da se uđe u kružni tok i na trećem izlazu
izađe na V. Stepe, već me je iz Bul. Oslobođenja vodila u Milutina Ivkovića
pa neko polukružno pa V. Stepe!
Ispravio bih to, ali opet ne znam kakva je politika ispravljanja tuđeg rada?

Ne bih da se neko uvredi i da bude da sam radio "bez pitanja"!

Pozdrav narode, nadam se da će projekat malo ozbiljnije zaživeti u Srbiji.

--
Lazar