[OpenStreetMap Serbia] Ispravljanje mapa & android navigacija, mapiranje

Marko Djordjevic marko.homoludens at gmail.com
Tue Dec 21 00:18:15 GMT 2010

moje misljenje je da je editovanje čak i poželjno jer je to jedini
način da na kraju dobijemo preciznu mapu.

a ja koristim za mapiranje: https://code.google.com/p/osmtracker-android/
a za gledanje mapa: https://code.google.com/p/osmand/
i mobile atlas creator: http://mobac.dnsalias.org/ za skidnje mapa i
pravljenje offline verzije za osmand.

inače, korstiti neki drugi izvor za mape, kao što je google maps -
nije dozvoljeno (problem sa licencama), usled problema sa licencom.
mislim da je to razlog zasto nema uputstva kako to uraditi, mada je
(tehnički) moguce. sa druge strane napiši šta si radio i tvrdi da si
to koristio samo za upoređivnje, da bi video koliko je google maps
precizan :)

ono što se trenutno dešava je da microsoft želi da pomogne i dali su
dozvolu da se koriste njihovi satelitski snimci:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bing . ja lično nisam srećan što je
osm došao do MS-a  aol-a (koji takođe novčano pomažu osm u americi),
ali kada je google sa jedne strane svi ostali (uljučujući i ms i aol)
moraju biti sa druge. na žalost na bingu nema zaječara. :(, ali obići
zaječar nije toliki problem, ako ti je ostalo  nešto možemo se
organizovati kada dođem tamo i završiti ga.

poz.