[OpenStreetMap Serbia] znam da na ovoj listi ima malo ljudi, ali da razbijem led

Branko Kokanovic branko.kokanovic at gmail.com
Thu Jun 24 21:10:28 BST 2010

nisam ekspert u domenu mapa, samo da se javim da ne ispadne da pises
samom sebi:) (mada verujem da nas ima bar dvocifren broj:)

Teorijski, mi tu mapu, ako je koristimo samo za precrtavanje imena ulica
mozemo da iskoristimo, ali ja je ne bih koristio za one delove beograda
koje ne poznajem dobrano (da ne bude skrivenih pogresnih podataka)

poz, kokan

Време: 24.06.2010. 18:28, Marko Djordjevic пише: