[OpenStreetMap Serbia] Administrativni nivoi

Serge Kotoj kotoj at geanova.net
Tue Aug 9 19:50:35 BST 2011

Pozdrav svima!

Odgovor na:
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-rs/2011-August/000163.html
Upravu si. Ja cu Timočku Krajinu drugacije (ne administrativnom
granicom) da "tag"-ujem.

1.
Tvoj predlog je veoma slican mojim (ili obrnuto). Samo sto ti zelis da
koristis manji broj za tvoje NUTS3, LAU1, ...
Mislim da moramo pratiti komsije. Ja sam uporedio moj predlog, sa HR,
BIH, AT, DE i CZ. Nebi trebali da unesemo NUTS3 i ostale u druge kolone
one tabele.

2.
Nisam pratio vesti, sta je bilo sa statističkih regiona u Srbiju?
Po tvom predlogu, meni se cini da to jos uvek nije usvojeno.
Ukoliko je to tako, NUTS1 be biti pokrajna, a NUTS2 ostaje prazno.

Nije mi jasno, zasto ti vidis pokrajne kao NUTS2?
http://de.wikipedia.org/wiki/NUTS#Hierarchieebenen
Centralna Srbija je velika Regia.

--
Pozdrav