[OpenStreetMap Serbia] Administrativni nivoi

Serge Kotoj kotoj at geanova.net
Thu Aug 11 02:55:44 BST 2011

Zdravo svima,

ukoliko niko nema nista protiv, haide da definiramo vec jednom parametre
za Srbiju:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:boundary%3Dadministrative#admin_level

Am 10.08.2011 00:32, schrieb Miloš Komarčević:
> Pa to i jeste bio moj predlog od početka, 4 i 5 nikada ne bi bili prazni:
>
> nivo 3 - NUTS1 (ili za sada prazno, bez odgovarajuće upravne jedinice po zakonu)
> nivo 4 - pokrajine, tj. NUTS2
> nivo 5 - okruzi, odnosno NUTS3
Nazalost nisam to odmah video. OK, za admin_level (AL) 1 do 4 nema
dileme (1 i 3 nek ostanu prazni).

Ali ne slazem se za AL 5. Koliko ja vidim, u svim ostalim drzavama se
koristi AL6 za NUTS3 (=Okruzi). Neka AL 5 ostane takodje prazan.
Zbog rendering mape ne smemo odstupi od tog defakto-standarda.

Ukoliko si vec AL 5 koristio za NUTS3 u Srbiju, mogu da ti pomognem da
to izpravimo.
Nazalost nisam abratio toliko paznju ovoj ML do sada :)

--
Pozdrav
Serge