[OpenStreetMap Serbia] Дозволе за коришћење мапа за подручје Београда

Marko Djordjevic marko.homoludens at gmail.com
Tue Feb 15 19:12:50 GMT 2011

Ok. Ostaje da vidimo šta nam tačno treba, jer što je informacija
jednostavnija - veća je verovatnoća da je dobijemo.
I ostaje da definitivno treba da se okupimo i popričamo o tome.
Ja sam ove nedelje prilično zauzet, pa bih da ostavimo dogovor za narednu
nedelju i da se nadjemo na nekom javnom mestu, gde bi bilo ko zainteresovan
mogao da dodje. Nadam se da će nas biti više od nas dvojice, ali bi i tako
bilo korisno.