[OpenStreetMap Serbia] Administrativni nivoi

Predrag Milanović pmilanovic at gmail.com
Fri Jul 1 18:16:40 BST 2011

     Милоше,

     Можеш ли да напишеш кратко упутство како проналазиш (спорне)
границе општина и кратко упутство како их сређујеш.
     На чувеном сајту http://www.ocistimosrbiju.rs/src/mapa.htm се могу
наћи границе свих насеља, општина, региона као kml фајлови. Пошто ове
податке не можемо да користимо за унос на ОСМ хтео сам да их упоредим са
оним шта је на ОСМ-у.

     Поздрав,
     Пеђа

On 06/26/2011 03:05 PM, Miloš Komarčević wrote:
> Pozdrav svima,
>
> Nov sam na listi, i u poslednjih mesec i nešto uglavnom pravim sitnije
> izmene i prepravke stvari koje sam nahvatao preko OSM Inspektora.
>
> Pošto je neko uvezao granice opština (većinom u Vojvodini) bez imena,
> krenuo sam da brišem linije koje se preklapaju, pretvaram u odnose, i
> dodajem nazive. U tom procesu sam primetio da nemamo standardizovanu
> shemu za administrativne nivoe [1], te predlažem sledeću [2]:
>
> 3 - ne koristimo trenutno (NUTS 1 podela ubuduće)
> 4 - ostaje kako jeste (trenutno pokrajine, tj. NUTS 2 regioni)
> [...]

Svoje najbolje godine proveo sam u majcinom stomaku.