[OpenStreetMap Serbia] Zdravo!

Marko Djordjevic marko.homoludens at gmail.com
Thu Nov 17 15:57:28 GMT 2011

hmmm... hajde samo malo detalja:

1. kakve podatke želite da unosite?
2. šta znači " sistem mi ne dozvoljava"? verovatno radite nešto
pogrešno, jer sistem nije pravljen da ne dozvoljava - već da
dozvoljava svima. tako da je ovde naročito bitno dati što detaljniji
opis problema i user name pod kojim ste radili.
3. šta znači "TrackWay" i šta znači "OBU"? zaista mi nisu poznati
termini, možda neko drugi na listi zna, pa bilo ko može da javi.

pozdrav i dobrodošli u zajednicu :)