[OpenStreetMap Serbia] Zdravo!

Marko Djordjevic marko.homoludens at gmail.com
Thu Nov 17 17:33:02 GMT 2011

aha, samo koristimo malo drugaciju terminologiju.

to su sve korekte akcije i ne bi trebalo da pravi probleme, narocito ne sa
permisijama.

ako je moguce, javi kavu gresku izbacuje  editor i koji je tacno.
mozda je samo bio neki problem sa serverom?
i ovakve kontribucije su vise nego dobrodosle, trebamo otkritu kako da budu
jednostavnije.