[OpenStreetMap Serbia] Administrativni nivoi

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Sat Sep 3 14:27:36 BST 2011

2011/8/29 Serge Kotoj <kotoj at geanova.net>:
> To mogu jednostavno da objasnim. Ukoliko mi natrpamo ta prva 5-6 broja i
> ne koristimo svih 10 (kao sto to uradi vecina), koristnici osm-a bi
> videli administrativne granice u Srbiju pre sto se one istog
> admin-level-a vidu u drzavama u okruzenju. Tako da svako ko hoce
> rendering mape na koju se vidi deo Srbije bi morao da podesi parametre
> za nasu drzavu da bi ispravio nasu admin-level definiciju.

U redu, ubeđen sam da postoji razlog u da pomerimo nivoe jedan dole.

Već sam ispravio sve postojeće okruge i opštine u Vojvodini na 6. i 7. nivo.

Usput, pogledao sam šta si ti dodao, i imam par predloga:

1. Treba da usaglasimo i upotrebu 'multipolygon' ili 'boundary' vrste
za odnos (ja sam koristio multipolygon)

2. Srpske i engleske odrednice se razlikuju od nemačkih, tako da imamo
'Borski okrug', 'Bor District', a ne 'Okrug Bor' i 'District Bor'

3. Treba uvek dodavati i ćirilične name:sr nazive

4. Treba koristiti postojeće (npr.) državne granice umesto dodavanja novih:

http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=boundaries&lon=22.54438&lat=44.32273&zoom=13&overlays=coastline,boundary_relations_5,boundary_ways_2,boundary_ways_5,boundary_ways_with_unknown_admlvl,non_simple_boundary_ways

Pozdrav,