[OpenStreetMap Serbia] Administrativni nivoi

Predrag Milanović pmilanovic at gmail.com
Sun Sep 4 19:35:26 BST 2011

On 09/04/2011 08:03 PM, Serge Kotoj wrote:
> Hocu, to mi je na TODO listi :)
> Za sada sam name:sr i name:sr_lat uradio samo za naseljena Mesta.

     Договор је био да се под тагом name уноси латинични назив, а да у
name:sr буде ћирични, односно, таг name:sr_lat се више не користи.
Додуше, неки градови су у целости рађени у ћирилици али таг name:sr_lat
не треба више користити.
     Раније сам направио програм који може да (полу)аутоматизује
пресловљавање назива и да са високом тачношћу при малој људској
интервенцији заврши сав посао. Ја тренутно немам времена да се дубље
позабавим пресловљавањем, али ако би неком значио овакав програм нека се
јави.

     Поздрав,
     Пеђа

--