[OpenStreetMap Serbia] Ćirilica i latinica (bilo: Administrativni nivoi)

Vladimir Simunic astroshima at gmail.com
Sun Sep 25 15:01:57 BST 2011

On Sun, 2011-09-25 at 14:21 +0100, Miloš Komarčević wrote:

> Ne razumem zašto bi postojala posebna oznaka za naziv preduzeća. Naziv
> je naziv, bio on ulice, restorana, preduzeća, čega god.

OK, ako znači oznaka "name" prima svaki naziv kakav god on bio onda je
ona opravdana i nema problema.

> Ako automatska tranliteracija sa 'name:sr' na latinicu ili engleski
> nije zadovoljavajuća, nazivi se ručno unose za svaki željeni jezik i
> pismo, baš kao i kod Guglovih mapa. Ne vidim u čemu je fundametalni
> problem?

Iz tvog odgovora zaključujem da problema sa nazivima kompanija u OSM
nema jer postoji univerzalna oznaka "name". Jer kod Google Map Makera
takva univerzalna samostalna oznaka ne postoji sveć svaki "name" mora
prvo imati definisan jezik (i pismo)... dakle Google tu izgleda mi ima
problem kada je potrebno upisati naziv koji nije na nekom jeziku ili
pismu jer on uvek sve taguje kao neki jezik/pismo.