[OpenStreetMap Serbia] Границе Србије у ОСМ

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Thu Sep 29 23:10:25 BST 2011

Pedja,

Sve jasno sada, podaci su znači izričito odobreni samo za potrebe te
prezenatcije.

Nisam ni mislio da je neko hakovanje po sredi, video sam kasnije i sam
link iz javaskripte...

Pozdrav,

P.S. Upravo sam potvrdio Tomasu da se ovi novi podaci ne slažu loše ni
sa vektorskim podacima koje sam izvukao ranije [1], tako da verovatno
možemo da ih koristimo od sada

[1] http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-rs/2011-June/000146.html