[OpenStreetMap Serbia] Pozdrav OSM RS

Attila Oláh attila at jasen.org.rs
Mon Apr 2 12:07:51 UTC 2018

Pozdrav,

Granice zaštićenih područja jeste zvuči kao odlična ideja. Danas je ove
praznik ali sutra ću videti kako bi mogli je aktove da pretvorimo u
kordinate.

Što se tiče GCP-a mi imamo trenutno $300 kredita znači nismo vezani za
besplatne instance, a moguće je i da posle dobijemo grant za resurse ako
bude potrebno, ili jednostavno da platimo sami. Međutim, može mnogo toga da
se izvuče iz dinamičkig App Engine instansa sa Go, to kažem iz iskustva. No
videćemo ako bude potrebno.

Hvala na ideje, čućemo se još!

Atila