[Talk-se] Hedemora-utflykt 25-26 oktober

Lars Aronsson lars at aronsson.se
Wed Oct 15 22:39:50 BST 2008

Fortfarande har ingen svensk karthelg för hösten utannonserats.
Men helt plötsligt har svenska Wikipedias sidor för wikiträffar
formligen exploderat.  Det flesta är korta träffar på kaféer.
Men här är ett undantag:

Den 25-26 oktober ska användarna "Cucumber" och "Vivo" göra en
utflykt i Bergslagen med utgångspunkt från Hedemora,
http://www.openstreetmap.org/index.html?mlat=60.28&mlon=15.98&zoom=12

Detta är områden som till stora delar är vita fläckar på vår
karta.  Så varför inte hänga på och ta med en GPS?

Själv har jag inte möjlighet att delta, eftersom jag den helgen
befinner mig på FSCONS i Göteborg (www.fscons.org).

Mer information om utflykten på
http://sv.wikipedia.org/wiki/WP:WT

--