[Talk-se] stigar i skogen

Konrad Skeri konrad at skeri.com
Mon Aug 3 21:03:38 BST 2009

Jag var under föreställningen att tracktype, som åtminstone ursprungligen var
en påhängstagg för highway=track, var ämnad för åtminstone körbara saker.
För (gång-)stigar i skogen använder jag highway=path, foot=yes. Kan dessutom
kombineras med sac_scale=* och trail_visibility=* om det är en vandringsled.

/Konrad