[Talk-se] stigar i skogen

Jonas Svensson jonass at lysator.liu.se
Tue Aug 4 08:02:52 BST 2009

Ni har nog rätt i att det kanske inte var lämplig tagg. Ni kanske vill
föreslå en pathtype?

Angående hur små stigar man ska ta med så skulle jag nog fundera på hur
pass långvariga de är. Om det är en stig som kan förväntas finnas kvar ett
par år till så kan den väl tas med för den som så önskar.

/Jonas