[Talk-se] stigar i skogen

Bengt Bäverman bengt at baverman.se
Tue Aug 4 16:20:42 BST 2009

Jag har markerat stigar i skogen med highway=path och sådana bredare
gångar i skogen där bilar kan köra med highway=track. Enbart gångvägar
med highway=footway, bicycle=no samt gång ocg cykelvägar med
highway=cycleway, foot=yes.

Jag tycker att dessa kombinationer ger rätt utseende på kartan.
Stigarna blir smala svarta streck.

vänligen
   Bengt B