[Talk-se] Fraga om flygbilderna

Konrad Skeri konrad at skeri.com
Mon Aug 31 13:12:03 BST 2009

Skriftligt, även om det bara är ett email, är ju helt klart att
föredra om det skulle uppstå diskussioner i framtiden.

JOSM har ett jättebra plugin när man arbetar med flygbilder. Kommer
dock inte på namnet på rak arm och sitter för tillfället inte vid en
dator där jag har möjlighet att kolla.

mvh
Konrad