[Talk-se] "Kontorsmappningsträff" i Lund

Andreas Vilén andreas.vilen at gmail.com
Sat Oct 16 18:44:36 BST 2010

Är det ingen mer än jag och Robert som kan? Skulle fler kunna helgen
efter, eller har Robert redan bokat tågbiljett eller liknande? Det var
så stort intresse innan jag utannonserade något datum, så det är trist
att intresset verkar ha dött totalt nu...

Hör gärna av er även om ni inte kan, så att vi vet. Robert, hör gärna
av dig om du är lundabo, så att en datumändring till nästa helg inte
skulle påverka dig. Jag undviker helst att byta datum om vi inte
måste, men om det är så att många fler kan då så kan vi köra då. I så
fall måste ni dock skriva det, så att vi vet!

/Andreas