[Talk-se] Lägg ihop dubblerade relationer och ta bort den felaktiga

Magnus Österlund olm at home.se
Thu Apr 28 12:04:12 BST 2011

Jag gjorde ett misstag i JOSM och råkade skapa en ny relation av misstag
när jag egentligen skulle använda en befintlig (Jag är ovan vid
hantering av relationer i JOSM, bruka använda Potlatch). Nu ser det ut
som att både den befintliga och den nya relationen används på nästan
samtliga vägar. Frågan är hur jag återställer ordningen och ta bort en
dubblerade relationen?

Den ursprungliga relationen: 39085
Den dubblerade relationen: 1550538 (som ska bort)