[Talk-se] =?iso-8859-1?Q?Re:__Re:_=5BTalk-se=5D=5BFwd:_Re:_L=E4n_/_kommun_ODbL_st?==?i so-8859-1?Q?ats=5D?=

Magnus Österlund olm at home.se
Mon Jan 17 17:05:36 GMT 2011

Håller med om att det är bra att hålla det kort. Men när jag läste
texten första gången fttade jag det som att man skulle in i
inställningar på http://www.infolagret.se/osm/. Inser självklart att det
är fel, men om det finns den aldr minsta risk att misupfatta bör det
ändras. Annars är det risk att man missar de mindre intresserade om inte
orka läsa så noga. En direktlänk till inställningarna hade varit bäst.