[Talk-se] Turistkarta

Konrad Skeri konrad at skeri.com
Fri Jan 28 10:53:33 GMT 2011

Jo, verkligen. Jag vet inte hur prisstrukturen är nu för tiden, men
1999 var jag med i ett projekt på gymnasiet där vi skapade en
naturstig med informationspunkter med diverse information om naturen.
Vi skapade även en hemsida för att marknadsföra denna naturstig och
tänkte oss ha med en karta där stigen var inritad. Licensavgiften för
att få ha karta på hemsidan över detta några få kvadratkilometer stora
skogsområde var 50.000 kr plus moms per år. Och då ingick inte
utritandet av stigen på kartan.

Konrad