[Talk-se] Den dubbelbottnade Mälaren

Henrik Rosvall henrik_rosvall at yahoo.se
Fri Jan 27 21:09:28 GMT 2012

Tycker nästan alla renderings regler är dåligt anpassade till Sverige.
Därför renderar jag en egen karta!

Zoom 5 har sjörar med. Vägar och städer syns tidigare på min karta.
Försök att hitta ett samhälle i norrland på vanliga OSM kartan!

http://skoterleder.org/?zoom=5&lat=63.3535&lon=21.82371&layers=B00000F

Men i zoom 5 är behovet inte så stort av sjöar och städer.

/Henrik