[Talk-se] Vem är Rycee?

Robert Helgesson robert at rycee.net
Sat Jan 28 14:17:43 GMT 2012

On 2012-01-27, Robert Helgesson <robert at rycee.net> wrote:

> Alright, I'll work on it this weekend.

Jag har nu taggat alla de ways och relationer jag inte är alldeles
säker på hurvida de är kartlagda oberoende av Region Skånes material.
Detta innebär säkert att några grejer som faktiskt är OK nu har en
odbl=no tag på sig, men jag ville vara på den säkra sidan.

Så gör gärna en sökning efter odbl=no och kolla ifall du redan har
remappat någon av dessa vägar längst Skåneledens del-leder. Jag tror,
t.ex., att användaren Svärd kan plocka bort odbl=no-taggen här och
där.

Ha en trevlig helg :-)

/Robert