[Talk-se] Hjälp med vandringslederna

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Fri Jan 3 10:28:07 UTC 2020

Jag har sprungit längs med Nasaleden [1] tidigare år och laddat upp GPS
spår samt försökt fylla i så mycket som möjligt av de sträckningar som
finns där.
https://hiking.waymarkedtrails.org/#route?id=8254540&map=10!65.2452!19.5998

Jag har inte uppdaterat wikisidan men kanske hinns med under våren.

[1] http://www.nasaleden.com/

--
Christoffer Holmstedt