[Talk-se] Apropå svenska naturreservat i OSM

pangoSE pangose at riseup.net
Fri Mar 27 11:20:28 UTC 2020

Hittade just denna diskussion: OBF file for fuel price from
http://prix-carburants.economie.gouv.fr
https://github.com/osmandapp/Osmand/issues/5658

Här finns scripts för att skapa en obf utifrån extern data och det
verkar som att det kan fungera i tandem med OSM datan som ett lager
uppepå OSM
https://github.com/cbosdo/osmand-fuel-price