[Talk-si] Označevanje odsekov cest

Miha miha.urbanija na gmail.com
Tor Avg 18 21:16:11 BST 2009

Jaz posameznih odsekov ne oznacujem, vpisem samo stevilko ceste,
kategorizacijo, podlago (surface), source, kot je opisano na
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Sl:Map_Features . Podatek o samem
odseku pa je verjetno zanimiv bolj za cestna podjetja, kot za navigacijo oz.
kartografijo.

LP,

Miha.

--