[Talk-si] Dovoljenje za uvoz meje

Stefan Baebler stefan.baebler na gmail.com
Čet Avg 27 07:30:16 BST 2009

Ta naš uvoz sem dodal na seznam:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue#Ongoing_Imports

in pripravil stran za seznam datasetov, polno navedbo vira ipd:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Geodetska_uprava_Republike_Slovenije
(in http://wiki.openstreetmap.org/wiki/GURS )
in "rezerviral" source=gurs tag:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:source%3Dgurs

Se uvoz kaj premika naprej? Potrebuje kdo kakšno pomoč ali se zdaj
čakamo med seboj? :)

Malo sem pogledal podatke, ki jih je pripravil Damjan in so precej
dobri, je pa seveda treba zadevo še precej dopolniti pred uvozom
(razrezati meje, poimenovati sosednje države, ustvarti relacijo,
drugače označiti pomorske meje, urediti enklavo in eksklavo...).

na vsak node bi dal še kratek tag source=gurs

lp,
Štefan