[Talk-si] Državna kolesarksa mreža

Miha miha.urbanija na gmail.com
Pet Avg 28 21:04:16 BST 2009

Dostop in brezplačen vpogled do večine občinskih GIS, kjer so razvidne tudi
stevilke lokalnih cest:
cca. 108 občin - PISO http://www.geoprostor.net/PisoPortal/
cca. 40 - IObčina http://www.iobcina.si/iobcina2/

Ljubljana ima npr. svoj javno dostopen GIS (http://urbinfo.gis.ljubljana.si/),
vendar podatki o cestah niso. Zanimiv pa je tudi vpogled v plane, za LJ
http://ipnmol.gis.ljubljana.si/web/profile.aspx?id=Mol_ipn@E_razgrnitevtorej
kaj se bo gradilo.

LP,

Miha.