[Talk-si] Morska meja med Slo in Hrv

Stefan Baebler stefan.baebler na gmail.com
Ned Mar 28 08:56:27 BST 2010

Sprememba je bila očitno tale:
Ni pa zadnja v tem področju, ampak je bilo naknadno še precej
spreminjano (relacije ipd), tako da preprost revert tudi tehnično ni
več mogoč.

Pred kakršnokoli spremembo in neskončnim popravljanjem bi bilo dobro z
avtorjem predhodno doseči dogovor, da je dejansko stanje nesporno
sporno :) in da naj bo to tudi razvidno iz zemljevida. Uporabnik je
precej aktiven na celotnem področju Hrvaške in je verjetno ta del
"popravil" v dobri veri, da je stvari izboljšal.

lp,
Štefan