[Talk-si] OSM in slovenska Wikipedija

Igor Brejc igor.brejc na gmail.com
Sob Maj 8 05:54:06 BST 2010

Zdravo,

Opazil sem, da na slovenski Wikipediji obstajajo templati za Geopedijo in
Najdi.si, nisem pa zasledil OSM-ja. Primer članka o Mariboru (
http://sl.wikipedia.org/wiki/Maribor):

{{Infopolje Naselje v Sloveniji
|geopedia=#L410_T13_F10147719_b4
|koordinate={{koordinate DMS|46|33|44.94|N|15|38|38.31|E|type:city}}
|najdisi=Maribor
|image=Maribor Lent.jpg
|caption=Stari del Maribora [[Lent]] z [[Drava|Dravo]]
|prebivalstvo= 106738 (mesto) 120.236 (z okolico, 2008)
|nadmorska=274.7 m
|postna=2000
|posta=Maribor
|obcina=Maribor
|pokrajina=Štajerska
|regija=Podravska regija}}

Ima kdo kakšen kontakt z editorji iz Wikipedije, da dodamo še template za
OSM?

Prav tako bi nekdo, ki ima kakšno urico ali dve časa, malo posodobil članek
o OSM: http://sl.wikipedia.org/wiki/OpenStreetMap
Namesto angleških zemljevidov bi lahko dal kakšno dobro pokrito območje
Slovenije (npr. center Ljubljane, Pohorje), pa tudi vabilo k sodelovanju.

Jaz sem za članek o Pohorju dodal linke na OSM zemljevid.

lp Igor