[Talk-si] nov DMV/DEM?

Jaka Kranjc smgl na lynxlynx.info
Pet Nov 20 15:24:20 UTC 2015

On Tuesday 03 of November 2015 07:17:30 Igor Brejc wrote:
> Dobrodošel Jaka!
>
> Ja, zadeva zgleda super.
> Glede licence pa je tako: če ni izrecno napisana, moramo (vsaj kar se tiče
> OSM in OpenDEM) domnevati, da gre za copyrightane, ne-odprte podatke, ki
> jih ne smemo uvoziti. Še posebej če gre za slovenske državne podatke, ker
> se ne spomnim, da bi kadarkoli karkoli dali v public domain (mogoče se
> motim).
>
> Najboljše je najprej preveriti pri Arsotu (
> http://evode.arso.gov.si/indexd697.html?q=node/32) kako je s tem in ali je
> licenca sploh kompatibilna z OSM/OpenDEM licenco (
> [...]
Ja, najbrž jih ni še nihče vprašal, tako da ostaja odprta možnost. Naslednji
četrtek je na ARSO dopoldan namenjen predstavitvam na to temo, a imam tačas
kolegij in skoraj ziher ne bom uspel priti:
http://www.arso.gov.si/o%20agenciji/novice/#N13500

Vmes sva si dopisovala z vzdrževalcem OpenDEM, ki je izkazal interes, ni pa še
nič novega na strani. Podobno se mi ne odzivajo avtorji raznih kart na podlagi
OSM. Izgleda vsak uporablja direktno SRTM in bi moral narediti kolaž z njim,
da bi se kaj premaknilo.

Bom stopil v stik, v najslabšem primeru pa šel delat svoj spin-off.

LP
--
To err is humour
www.gemrb.org