[Talk-tr] Yolların etiketlenmesi

Hakan Tandogan hakan at gurkensalat.com
Thu Oct 4 17:36:15 BST 2007

On Thu, October 4, 2007 17:13, Egemen Metin Turan wrote:
> Merhaba,
>

> GPS cihazımı edinince biraz katkıda bulunayım dedim. ODTÜ ve etrafında
> yapıyorum.

Hangi markayı aldin? Listedeki arkadaşlar icin önemli olabilirde.

> Gördüğüm yolların sınıflandırılmasında bir karışıklık olduğu. Biz ne
> kullanmalıyız? Önreileriniz nedir?

Haklısın, türkiyedeki yollar su anda bir hayli karisik.

Cagrı önerilerini bir zamanlar su sayfaya yazmıştı:

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Tr:Turkey_roads_tagging

Mümkün oldukca bu listeye göre etiketlemeye calışıyorum ama cogu
track'larım izin vaktinden oldugu icin bazen hafızanin oyunlarına
gelebiliyorum ;-)

Selamlarımla,
Hakan

--
The key to immortality is first living a life worth remembering...